Alege informat pentru a nu pierde nici un avantaj
Cum fac plata?
Plata se face pe websiteul www.abonamente.codex.ro urmând pașii indicați pentru a realiza comanda. La finalul comanzii puteți plăti utilizând cardul în condiții de maxima securitate utilizând platforma MobilPay. Banii se încasează de către MobilPay și se decontează către Asociație în zilele următoare.
Unde primesc factura?
După efectuarea plății primiți comanda/factura pe email de la Oblio.eu. De asemenea factura se livrează automat către e-Factura. În contul dvs pe abonamente.codex.ro veți vedea oricând doriți factura online. Conform prevederilor legale din România factura oficială este cea pe care o primiți din e-Factura. Condițiile snt pentru fersoane fizice și juridice.
Când se activeaza contul?
Din motive de securitate (dacă pe internet se poate vorbi de securitate) activarea contului se realizează în maxim 12-24 de ore. Această diferență este dată de verificările realizate de o persoană reală (nu AI), membru al comunității care verifică toate datele înregistrate de dvs și validează plata.
Cum accesez contul meu?
Pentru a avea acces la toate facilitățile este necesar să vă logați cu userul și parola pe care le-ați setat la realizarea contului. Dacă aveți probleme puteți apela la un concultant al comunității, pe chat, telefonic, pe email sau prin serviciul suport.
Când beneficiez de facilitățile abonamentului?
Imediat ce contul este activat beneficiați de toate facilitățile abonamentului dvs timp de un an calendaristic de la data activării contului. Pentru orice probleme vă rugăm să ne contactați pe serviciul suport. Pe seerviciul suport toate discuțiile dvs cu consultații comunității rămân înregistrate.
Cum vă contactez dacă am o problemă administrativă?
Puteți apela la oricare dintre metodele pe care le aveți la dispoziție pe website: Telefonic suntem disponibili de luni - joi intre 09:00 - 15:00. Pe chat unde este anunțat programul. Pe emailul oficial sau prin sistemul suport. Vă recomandăm să utilizați sitemul suport unde toate discuțiile ramân arhivate. Toate discuțiile noastre vor fi dirijate către sistemul online de asistență.
Pot descărca Programele SMSA/HACCP?
După activarea contului în email veți primi toate indicațile necesare. Dar nu se pot descărca de pe site programele SMSA și nici HACCP. Ele sunt disponibile doar online, personalizate cu datele introduse de dvs la abonare in "Contul Meu". Puteți descărca doar intrumentele necesare pentru aplicarea programelor SMSA și HACCP. De asemenea în articolele tehnice la finalul este posibil să aveți zona de descărcare a documentelor, dacă acele articole sunt însoțite și de documente de descărcare. De asemenea în cadrul fiecărui curs este posibil să aveți zona de descărcat documente.
De unde descarc documentele de care am nevoie?
După activarea contului în email veți primi toate indicațile necesare. Pe website puteți accesa meniul "Contul Meu" unde aveți în submeniuri acces la zonele de unde se pot descărca unele documente. Puteți descărca doar intrumentele necesare pentru aplicarea programelor SMSA și HACCP. De asemenea în articolele tehnice la finalul este posibil să aveți zona de descărcare a documentelor, dacă acele articole sunt însoțite și de documente de descărcare. De asemenea în cadrul fiecărui curs este posibil să aveți zona de descărcat documente.
Unde găsesc explicate toate informațiile despre facilități?
Vă îincurajăm, înainte de a utiliza websiteul să citiți atent Gidurile de utilizare. Aici aveți explicat în detalui ce puteți realiza utilizând fiecare facilitate. De asemenea la fiecare document la care aveți acces pe site sunt explicații detaliate despre cum se utilizează documentul. Dacă aveți întrebări tehnice puteți să consultați secțiunea de întrebări și răspunsuri sau puteți să solicitați sprijinul comunității. Noi încurajam să discutați problemele tehnice în cadrul comunității deoarece din urmaătoarele motive importante:
- este posibil ca mai multe persoane să fi avut aceași probelemă tehnică și atunci s-ar putea să găsiți răspunsul imediat
- este posibil să primiți mai multe răspunsuri, de la mai muți specialliști, toate valabile dar din diverse puncte de vedere și astfel puteți să alegeți ce este mai bunpentru dvs.
- este posibil ca discuția dvs în comunitate să ajute mult pe viitor alți colegi.
Ce fac dacă am nevoie de ajutor tehnic în programele SMSA ?
În primul rând vă încurajăm să apelați la sprijinul comunității și puteți să consultați secțiunea de întrebări și răspunsuri sau puteți să solicitați sprijinul comunității. Noi încurajam să discutați problemele tehnice în cadrul comunității deoarece din următoarele motive importante:
- este posibil ca mai multe persoane să fi avut aceași probelemă tehnică și atunci s-ar putea să găsiți răspunsul imediat
- este posibil să primiți mai multe răspunsuri, de la mai muți specialliști, toate valabile dar din diverse puncte de vedere și astfel puteți să alegeți ce este mai bunpentru dvs.
- este posibil ca discuția dvs în comunitate să ajute mult pe viitor alți colegi.
Vreau să ma ajute cineva să fac un program SMSA ?
Nici o problemă. Aici sunt peste 20 de specialiști și peste 800 de colegi care te pot ajuta. Pentru început îți recomandăm să achiziționezi un abonament de dezvoltare să descarci documentele și să le completezi. Dacă dorești ceva special poți în baza abonamentelor de documentare si dezvoltare să organizezi o licitație pentru programul tău. Toată licitația este monitorizată de noi și ești în sigurnață. Vei primi ceea ce ai licitat. Este necesar să citești regulamentul licitațiilor.
Vreau să particip ca Freelancer la o licitație ?
Foarte bine. Chiar încurajăm aceste licitații și particpare la ele. Licitațiile sunt monitorizate de noi și sunt sigure. Astfel dacă vei câștiga licitația este sigur că îți vei primi banii pentru munca ta dacă faci ceea ce ai promis la licitație. Este necesar să ai un abonament de documentare, dezvoltare sau de specialist pentru a participa ca freelancer la licitații. De asemenea îți recomandăm să citești atent condițiile și regulamentul licitației.
Pot trece de la un plan de abonare la altul ?
Da. Puteți să treceți de la un plan de abonare la altul foarte ușor doar în sens crescător. Luați legătura cu noi prin meniul "Suport" secțiunea "Schimb planul de abonare" și scriți-ne ce plan de abonare doriți. Un consultant va lua legătura cu dvs si veți discuta detaliile. Se face o factura proforma cu diferența de sumă calculată după o formulă publică, și o achitați cu cardul. Veți avea un link de plată cu cardul pe factură. După confirmarea plății veți primi acces la noile facilități pe același cont de utilizator
Pot trece de la un plan de abonare superior la unui inferior?
Din păcate nu. în momentul în care s-a activat contul dvs de utilizator pe website se consideră consumat abonamentul și astfel nu puteți să mai renunțați la acel abonament timp de un an de zile decât dacă doriți să treceți la un plan de abonare superior. Spre exemplu nu puteți trece de la planul de abonare "Dezvoltare" la "Documentare", sau de la "Documentare" la Informare". De asemenea nu puteți trece de la nici un plan de "specialiști" la un plan "Individual"
Cum beneficiez de discunt la re-abonare ?
Toate abonamentele noastre au înclus o perioada de 15 zile de reabonare înaintea expirării perioadei abonamentului curent. cu 15 zile îninte de a expira abonamentul este necesar să vă reabonați. Începând cu prima zi a ultimei luni sunteți anunțat pe email, de mai multe ori de expirarea abonamentului. Astfel aveți oportunitatea să vă reabonați cu un discoun anunțat oficial. Este posibil să fiți contactată și telefonic cu privire la expirarea abonamentului. după expirarea perioadei de reabonare va trebui să plătiți abonamentul integral.
Contactează-ne dacă ai nevoie de ajutor: